Creativiteit ontmoet doelgericht design.

Een zorgvuldig proces waarin visie, vertrouwen en vakmanschap samenkomen.

Achter ieder ontwerp zit een verhaal. Een organisatie, een ambitie, een identiteit die tot leven gebracht wil worden. Door goed te luisteren en mee te denken, ontstaat er een visuele vertaling die niet alleen mooi is, maar ook strategisch werkt.

De projecten hieronder geven een inkijkje in samenwerkingen waarin ontwerp en identiteit hand in hand zijn gegaan. Elk resultaat is uniek, afgestemd op de mensen en de organisatie erachter.

Een selectie van mijn klanten

De social media wordt visueel vormgegeven en aangevuld met zorgvuldig geschreven content die aansluit op de merkidentiteit.

De visuele identiteit is opgebouwd vanuit een sterk en onderscheidend huisstijlconcept dat herkenbaarheid creëert in alle uitingen.

De visuele identiteit is opgebouwd uit een gelaagde en professionele huisstijl, die zorgvuldig is toegepast in diverse uitingen.

Van website-ontwerp tot social media beheer: alle visuele communicatie wordt afgestemd op een consistente merkuitstraling en heldere gebruikerservaring.

In samenspraak is een UI design ontworpen dat de merkbeleving versterkt en de digitale toegankelijkheid vergroot.

Voor het merk is een UI design ontworpen dat naadloos aansluit op de merkbeleving en een intuïtieve gebruikerservaring biedt.

Er wordt structureel grafische ondersteuning geleverd, inclusief huisstijl, UI design en visuele vertaling naar alle communicatiekanalen.

Voor de digitale omgeving is een gebruiksvriendelijk UI design gerealiseerd dat aansluit op de innovatieve uitstraling van het merk.

Als vaste grafisch partner binnen het team wordt de volledige visuele communicatie uitgedacht, ontworpen en consistent doorgevoerd.

De social media wordt beheerd op visueel niveau, met als doel een toegankelijke, professionele en herkenbare merkpresentatie.

Social media wordt visueel ingericht en beheerd, met focus op grafische samenhang en een consistente merkversterking.

De website is ontworpen met oog voor een sterke merkuitstraling, gebruiksgemak en een consistente visuele lijn die aansluit op het internationale karakter met meer dan 200 vestigingen.

De afbeelding lijkt een muur of achtergrond met een donkere, mogelijk roodbruine kleur en een glanzende textuur.

De uitstraling van het merk wordt versterkt door uiteenlopende grafische toepassingen die zorgen voor herkenning en kwaliteit.

Diverse grafische middelen zijn ontworpen om de communicatie kracht bij te zetten, van digitale templates tot printmateriaal.

Ondersteuning in communicatie gebeurt via op maat gemaakte grafische ontwerpen die het verhaal van het merk visueel kracht bijzetten.

Een selectie van mijn klanten